کی فکرشُ میکرد که مرداد بیاد و بره و من حتی نیام غُر بزنم که از مرداد بیزارم ؟؟؟ :) حتی خودمم این فکر رو نمیکردم . با خودم رو راستم .شروع شهریور ِ همیشه دوست داشتنی برای من به زیباترین شکل رقم خورد . دو روز دیگه تولد یاس ِ و من امسال هم کنارش نیستم تا براش جشن تولدی هر چند خودمونی ترتیب بدم . به باباش سپردم براش کیک بگیره و منزل مامان جمع شن . نمی خوام حتی ذره ای با خودش فکر کنه تولدش برای ما م عروس ِ جدیدم :)...
ما را در سایت عروس ِ جدیدم :) دنبال میکنید
برچسب: شهریور,دوست,داشتنی, نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 15:41